пятница, 3 июля 2009 г.

Grösspetersdorf - Krakow - Bytom

Сейчас я нахожусь в Вене, жду самолёт на Краков. Улетаю я из Австрии чуточку раньше всех моих коллег из «Вислы». Причина этому раннему вылету: «Полония» Бытом договорилась с «Вислой» о моей аренде на предстоящий сезон. Завтра я должен появиться в Бытоме и уладить все формальности, и потом я стану равноценном игроком «Полонии».

Лично я считаю, что для меня это очень хороший шаг. У меня появиться возможность регулярно играть в польской вышей лиге. А игровая практика это как раз то, что мне очень нужно сейчас. Конечно, на первое место я ставлю интересы клуба, и вместе с игроками «Полонии» буду стараться реализовать поставленные руководством цели на сезон. Но пока я, ни с руководством, ни с игроками, ни с целями на сезон не знаком… :)

Что касается «Вислы», то я дальше связан с этим клубом. У меня ещё есть действующий контракт, и за счёт хорошей игры в «Полонии» я надеюсь вернуться на Реймонта. Все ребята и тренера подержали моё решение пойти в аренду. Все желали удачи, и я уверен, что они будут следить за моими выступлениями.

Сейчас остается сконцентрироваться на футболе, постараться как можно быстрее адаптироваться в «Полонии» и выиграть борьбу за место в «основе». По-другому и быть не может. В жизни шансами нужно дорожить и нужно их использовать!!!

Grösspetersdorf - Kraków – Bytom

Jestem teraz w Wiedniu, czekam na samolot do Krakowa. Wylatuję z Austrii nieco wcześniej niż wszyscy moi koledzy z Wisły. Przyczyna tego wcześniejszego wylotu: Polonia Bytom porozumiała się z Wisłą w kwestii mojego wypożyczenia na najbliższy sezon. Jutro mam pojawić się w Bytomiu i załatwić wszystkie formalności, a po tym stanę się pełnoprawnym graczem Polonii.

Osobiście liczę, że jest to dla mnie bardzo dobre posunięcie. Wreszcie stanę przed możliwością regularnej gry w polskiej ekstraklasie. A ligowa praktyka to właśnie to, czego teraz bardzo potrzebuję. Oczywiście, na pierwszym miejscu postawię interesy klubu i razem z piłkarzami Polonii będę starał się realizować określone przez kierownictwo cele na ten sezon. Ale póki co nie znam jeszcze ani kierownictwa, ani zawodników, ani celów na ten sezon… :)

Co zaś tyczy się Wisły, jestem nadal związany z tym klubem. Mam jeszcze obowiązujący kontrakt i mam nadzieję, że w wyniku dobrej gry w Polonii wrócę na Reymonta. Wszyscy koledzy i trenerzy poparli moją decyzję o pójściu na wypożyczenie. Wszyscy życzyli powodzenia i jestem pewny, że będą śledzić moje występy.

Teraz pozostaje skoncentrować się na piłce, postarać się jak najszybciej zaadaptować się w Polonii i wygrać walkę o miejsce w składzie. Inaczej być nie może. Trzeba doceniać i wykorzystywać szanse, które daje nam życie!!!

5 комментариев:

  1. Cebi już tęsknimy za Tobą:(
    Wracaj szybko!!!
    POWODZENIA, pokaż na co CIĘ stać;)

    ОтветитьУдалить
  2. CebI wielka szkoda , że nie będzie Cię w Wiśle w tym sezonie.. :(
    Jednak ja licze na to ,że do nas wrócisz za rok!
    Nabieraj doświadczenia i wracaj do Krakowa!
    Życzę Ci gry w pierwszym składzie Polonii.. 3maj się!

    ОтветитьУдалить
  3. Witaj w Bytomiu! Życzymy Ci wielu udanych interwencji i gry na najwyzszym poziomie. Sam zresztą zobaczysz jak wygląda 'piłkarskie życie' w Bytomiu. Dla większości z nas Polonia to zdecydowanie więcej niz tylko klub, któremu się kibicuje - to styl, sposób życia po prostu :).
    A zatem jeszcze raz powodzenia i do zobaczenia na stadionie.

    ОтветитьУдалить
  4. Gratuluje bardzo ciekawych wpisów na blogu, nie jeden dziennikarz zapewne może pozazdrościć talentu opowiadania, a i składnia całkiem przyjemna. Jestem pełen podziwu. No i przede wszystkim powodzenia w karierze, oby ta przygoda z piłką potrwała jak najdłużej.

    Pozdrawiam,
    kibic Górnika Zabrze

    ОтветитьУдалить
  5. Ilie powodzenia w Bytomiu. Wracaj do nas szybko;)
    Będę 3mała kciuki za każdy Twój występ w Polonii;)

    ОтветитьУдалить